Thursday 11 October 2012

MMC GAMUDA DINNER (PART 2)

Hai all..

          Ini Ina , isteri Rozaidi yang dok satu meja ngan kami...
   Itulah Michelle, our MC yang aku rasa tidak berapa tulen, hehehe and Aiman digelar handsome boy    malam tu, yang sonoknya sapa lagi mak dia la, eheheheh
     my big girlll
   apsal aku macam tak larat jer ni.. makan banyak kot..next to me is my herooo
   Malam tu ada show dari staff MMC sendiri... bos 2 turut dipanggil untuk ke pentas tak termasuk my hubby.... macam 2 la game kat pentas tu, yang aku ni asyik berulang alik utk ambik foood.... kah kah kah...
   Ini menurun perangai aku sebijik  - sbb dalam ladies pun suka ambik gambar, hahahhah
   
  ini masa kat luar dewan.. ishh sibuk jer bangla tu nak enterpreme...
    cantikkah aku...oh tidakkk
   geram la sbb gambar tak clear.. apakah kamera sudah rosak atau aku yang dah expired, hahahha
  my loves kat atas tangga jugak.. yang si kecik tu lagi la payah nak posing (aiman)

   aiman tak kasi aku pegang voucher tu, aku takut hilang jer....



  feeling princess ka makcik, kakakaka
    habis semua belon dikutip si nurul, aku pun kutip sama...
   Abang, jomla kita tido 1 nite kat EQ bila - bila  free, ok jawapnya.... yeayyyy
      gambar tak clear, huwaahuwaa.....

That's the end... hope tahun depan akan dapat ke dinner lagi.. i enjoy sangat..
Till then, byeeee

No comments:

Post a Comment