Saturday 16 March 2013

BMW TEST DRIVE



Assalamualaikum.....


Hati ini teruja untuk berkongsi kenangan manis masa test kereta idamanku, BMW 320i (sport) pada Februari 2013 yang lalu.  Hari itu kami para sahabat dengan penuh semangat berkunjung ke bilik pameran BMW di Jalan Anson.

Wow, terasa aura positif mengalir deras didalam mindaku..... dalam masa yang sama berdebar teramat ibarat bertemu pujaan hati, huhuhuh...

                 Si merah lambang keberanian, kekuatan, keteguhan dan kemewahan....


                      Terasa amat berdebar + suker duduk dalam si merah, pujaan hatiku kini....


Hari tu sahabatku memandu uji si merah, kami berdua hnya jadi passenger. Nampaknya aku tak bersedia lagi untuk memandumu si merah.. next time..
 
Interior si merah......
 
 



 
 
Aku tahu untuk memilikimu si merah memerlukan pengorbanan yang amat tinggi. Tiada jalan pintas ke arah itu. Namun ku berjanji akan memilikimu suatu hari nanti.
 
Aku tak peduli dengan kata - kata nista para biawak sekalian ... kerana biawak 2 itu pun tiada apa satu pencapaian yang boleh dibanggakan dalam diri mereka..
 
 
Janji aku akan berusaha ke arah itu.... kerana aura positif telah hampir sebati dalam jiwaku, berkat berkawan dengan orang 2 berjaya dan positif dan meninggalkan para biawak jauh dari diriku.....
 
 
Aku juga tahu untuk memilikimu tidak semudah dan sesedap menikmati segelas long macchiato kegemaranku di Dome...
 
atau.....
 
 
 
menonton movie di 1st Avenue..
namun niat murni itu akan kuteruskan juga kerana selalu apa yang ku hajati pasti akan kudapati juga...
 
 
 
Moga akan kelihatan kelibat si merah di pejabatku dalam masa 2 tahun lagi....selamat berusaha si F. Aku dan si S akan mendoakan kejayaanmu!!!!!!!
 
 
Jumpa lagi si merah pada siri test drive akan datang...
 
 
Muah love ..love ..love....
 
 
 
 
 
 
Yang Benar,
 
Juju2013
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment