Tuesday 18 September 2012

- CUTI CUTI HARI MALAYSIA


 Assalamualaikum....
 
Cuti ganti  Hari Malaysia....nasib baiklah Isnin cuti dapat juga lepak
- lepak ngan famili.  Sabtu ahad tak cukup, hehhe..Pagi Isnin kami
keluar untuk brunch.  Apapun tak sempat snap gambar sbb tgh lapar sgt masa tu...
 
 
masa ni food tengah panas sbb tu diaorang tak makan lagi. Food yang
ada kat sini memang sedap, penang style, kira heritage food la.
 
 
 
 Lepas makan, shopping kat Pacific, beli groceries dan kemudian ada sale
 dapat sambar 2 cadar katil untuk budak 2.
    Murah jer RM20.00 tapi kain jenis sejuk dan selesa bila tidur.
    Corak pun cantik2. Balik kerja pada hari ni aku terus make over bilik
    diaorang... yang adik tidur satu bilik dengan kakak.. ubah katil kat
    bilik adik ke bilik kakak dan inilah hasilnya...
 
   bilik aiman dijadikan bilik untuk solat dan main PS2.
Letihnya aku hari ini Tuhan yang tahu, balik 2 kerja terus make over
bilik.... ubah almari dan sapu habuk 2 yang banyak kat bawah katil,
mop dsb... uhhh. superwoman, heheh. Nasib baik Nurul pun tolong.
Dia pun letih juga.... pastu aku mandi dan solat Maghrib. Then sempat
buat bihun goreng lagi... sambil tu machine kain, hehehe.
 
Hubby pernah SMS masa aku pi renew pasport hari tu... katanya..
"Thank you my dear, for being so aggressive and superb..I owe you"
 
     Bihun simple tapi kenyang makan sampai licin....
   Ini aku yang kadang 2 boleh bertukar jadi aggresif dalam semua
    hal.. semua benda nak buat serentak... tapi kadang2 jadi sopan dan
    lemah gemalai gitu.... (ikut keadaan la)..
 
Byeeeeeeeeeeeeee. niteeeeeeee
 
juju.....

No comments:

Post a Comment