Wednesday 19 September 2012

RUMAH IDAMANKU



Ini pun satu benda yang selalu aku berangan.. pasal nak dapat rumah besar..... ada laman.... ada kolam ikan........ ada verandah.....dsbnya.....

Rasanya mesti ada jalan untuk memiliki semua ini... tapi aku perlu mengorbankan jalan hidupku sekarang ni... no more travel.. no window shopping and pastu terus shopping, hehehehe.. simpan duit, melabur, dsb.
Hai, syoknya berangan ni, kalau buka blog orang lain macam - macam jenis rumah ada... best........
Contohnya rumah camni........



pastu ada garden area




Aku menyukai rumah double storey sebab kawasan rumah luas, boleh buat 2 ruang tamu, boleh hias - hias kat tepi /bawah tangga, hhehe..

Kat tingkat atas boleh buat ruang menonton, bilik bacaan/solat .... bilik tidur lebih luas ....tetamu datang pun selesa kan...

Aku memang suka berhias.... diri dan juga rumah, ikut taste aku sendiri ... yang mana kurasakan cantik, yang mana aku rasakan suka akan kulakukan... dan hobi berangan juga menjadi kesukaanku... hahhahahahhah

Insya Allah akan termakbulkan satu hari nanti, sebelum aku pencen... rumahnya tentulah di tempat
kelahiranku.... satu tempat yang makin maju, ada stesen bas utama, sekolah antarabangsa, mydin mall,
pejabat 2 Kerajaan... I guess that is the place .......one day, muahhhhh

Bye...


sumber foto dari google

No comments:

Post a Comment