Tuesday 19 June 2012

FESYEN YANG AKU SUKA

aku suka style ni nampak klasik dan menutup aurat...agak 2 sesuai dak ngan aku nih..
 Source : Mr. google
                              anggun bergaya kalau pakai macam ni... tambah 2 hari Jumaat
                                          teringin nak pakai boot macam ni.... tapi nak ke mana tempat yang sesuai.....
                                               Beg tangan dan kasut matching.... nice looking

Bab membeli belah memang aku yang menang.... aku cuba meninggalkan tabiat ni tapi setakat ini tak berjaya lagi..... tiap 2 minggu kalau keluar mesti beli baju, hahhahhaa pastu rasa boring dah, beli lagi... ish ishh
Tapi alah membeli menang memakai dengan niat untuk seronokkan diri dan hadiah untuk diri sendiri....

Antara tempat yang selalu dikunjungi adalah Nichii, Dressing Paula, Dolly, Acewin, Kitschen, Message dll.

Selamat shopping semua....





No comments:

Post a Comment